Pengikut

Iklan jom.....

Rabu, 27 Februari 2013

Rindu

sapa yang x pernah hilang orang yang dia sayang kan..tp saya hilang orang yang x dapat diganti seumur hidup...orang tengok saya senyum mesti ingat saya dah lupa kan..tak....saya sangat rindu..hari2 rindu..kadang2 bila saya senyum saya gelak saya terlupa "dia" dah takda..bila saya tersedar yang "dia" dah tiada di dunia saya sedih...tak pernah sekali pun bila saya sedar tak menitis air mata ni...saya plg rapat dengan "dia". tak da siapa mampu ganti tempat dia. dia hadiah terbaik dari Allah s.w.t yang pernah saya dapat...terima kasih Ya Allah Kau kurniakan dia padaku walau tidak selama yang kuimpikan...senyum dia...suara dia...hangatnya tangan dia tak pernah saya lupa...tak pernah saya lupa walau sedetik..dia yang mengandungkan..melahirkan..membesarkan saya dengan dua tangannya yang hangat...tak mungkin boleh saya lupa...mungkin kerana dia terlalu baik untuk hidup di dunia yang penuh dengan ranjau ni sebab tu dia diambil awal...saya pernah dengar orang cakap..orang baik memang akan selalu pulang awal kepadaNya..betul ke..??kalau betul alhamdulillah...moga dia tunggu saya kat syurga nanti....saya rapat sangat dengan dia...saya tak pernah ada kawan baik sebaik dia..saya tak pernah ada orang yang memahami saya seperti dia...dia kawan..dia pelindung..dialah penjaga di dunia yang terbaik...peritkan bila kita kehilangan orang mcam ni...hakikatnya di sekeliling saya riuh tapi di hati saya sunyi...selama ni hidup saya hanya untuk dia...apa saya buat semua untuk dia...tapi bila dia dah takda..??saya lost...hilang arah tuju...mungkin orang pernah dengar kasih ibu hingga ke syurga..kasih ayah ke hujung nyawa...tapi kasih sayang anak tak putus sampai bila -bila...seronoknya raya nanti orang beli baju dengan family...pagi raya dengan family....tapi saya....saya hanya mampu pergi ke pusaranya....betapa saya rindukannya....al fatihah untuk mak tercinta......

Tiada ulasan:

Catat Komen